Bijwerkingen


Conversatie bij het bespreken van de bijwerkingen van een medicijn.

Dokter: "mannen kunnen op den duur borstvorming krijgen”.
Ik: “oh, wat fijn,  en krijg ik dan ook de andere vrouwelijke erogene zones? Want dan wil ik natuurlijk het hele pakket”.

Dokter: "neen, helaas”, maar dat maakt voor u ook niet uit, want u krijgt zo’n lage bloeddruk dat u toch geen energie heeft om er van te kunnen genieten”. 
Ik: “wel de lasten dus, maar niet de lusten? Mooi is dat!”


Je moet er maar een beetje om lachen, want een medische kwaal is al vervelend genoeg. De voorbije weken was ik dan ook weer aardig aan de beurt. Ik zal u de details  besparen, maar zo af en toe was ik blij dat ik überhaupt de energie kon opbrengen om naar buiten te gaan. Laat staan dat ik kon vogelen zoals ik gewend ben om te doen. 
Gelukkig was Tino behulpzaam en welwillend. Zo kon het zijn dat hij ons verleden week op een mooie avond met de auto naar het Spuibos had gebracht. De bedoeling was om op een stil plekje te gaan zitten wachten op wat er komen zou. Op die manier zou ik het misschien een uurtje uithouden. 
Meteen al werden wij verwelkomd door een putter met een snavel vol mos, ongetwijfeld bestemd voor de inrichting van zijn nest. Hij was zo mooi en zo dichtbij, dat hij mij acuut alle sores liet vergeten en mij eraan herinnerde dat het leven ook zonder vrouwelijke erogene zones goed te pruimen is. 




Reacties