Spijbelen

Maandag en donderdag zijn sinds twee maanden mijn vaste fitnessdagen. Het gaat tot op heden goed, maar het is dan ook meestal pestweer. Het is de vraag hoe de Stadsvogelaar gaat reageren als de dagen mooier worden en de lente vogels doet fluiten en trekvogels naar de polders lokt.

Verleden week donderdag stelde zo’n zonnige dag mij al op de proef. En wat denken jullie? Gezakt! Ik was buiten te vinden en niet in de sportzaal. Ook buitenspelen is immers goed voor een mens.

Alle eenden zijn even mooi, maar sommige eenden zijn mooier dan andere (vrij naar George Orwell). Dat toonde een wintertaling aan die zich badend in zonlicht langdurig door mij liet bewonderen.

Even later deed een blauwe reiger hetzelfde.

Of ik mij schuldig voelde over het spijbelen? Natuurlijk niet, want vrijdag haalde ik mijn training braaf in. 





 

 

Reacties